Kayıtlar

yeni yıl etiketine sahip yayınlar gösteriliyor

Yılın Sonunda Yıla

 Aralık'ın 11. günü saat 20.01  Bir gün daha sona yaklaşıyor. Bitti bitecek. Sadece gün de değil. Bir yıl daha şuandan geçmişe terfi ediyor. Son demlerinde kıvranıyor. Ne yıldı be! Kızdık,söylendik,sevdik,ağladık,eğlendik,zaferlendik, en çok da üzüldük... Bayağı üzüldük. Ne bitmek nedir bilmeyen bir yıl dedik. Yetti canımıza, canlara. İşte bitiyor o "malum" tüm günahların keçisi! Felaketlerini saydık, hep bu son olsun diyerek. Ama işte yine tutamadık zamanı! O zaman, Müslüm Baba'dan sesleniyorum 2020 ye; " Kal gittiğin yerde mutlu ol Ya da gel kalbimde tahta sahip ol Senin gülen yüzüne kurban bu serseri kalbim Ama karar ver tutamıyorum zamanı" Vaziyetler bu galiba. Elveda diyoruz birine daha. Gelmesini çok istedik, çokça kutladık, en güzel temennileri sıraladık, mütemadiyen... Şimdi ivedikle göndermenin peşindeyiz. Ona külfet bindirme kuyruğundayız. Ah, bir gülümsemesine olmuşken  fedai. Tutamadık yine zamanı. İzledik öylece. Seyirci kaldık yine kendi hayatı...